O MNIE

Cześć. 

Po raz kolejny wracam do Was, mam nadzieję że tym razem na dłużej. Kilkakrotnie zbierałam się do stworzenia bloga lecz kończyło się to rezygnacją z Mojej strony. Mam teraz więcej motywacji i przede wszystkim chęci by podzielić się Moimi pomysłami z Wami. Krótko o mnie 🙂

Jestem studentką pierwszego roku na Politechnice Wrocławskiej. Jak większość mogła zauważyć na Moim profilu na Instagramie, interesuję się modą jak i fotomodelingiem. Zdecydowanie na modeling mam zbyt mało czasu choć mam nadzieję, że to się zmieni. Cały czas szukam sposobów na odnalezienie własnego ‚JA’ i swojej drogi w życiu. Myślę, że więcej nie będę się rozpisywać. Będzie Mi bardzo miło jeśli będziecie śledzić Mojego bloga równie aktywnie jak Instagrama, być może dowiecie się czegoś więcej o Mnie. Postaram się regularnie dodawać wpisy, jeśli chcecie o czymś konkretnym wpis to śmiało możecie pisać w komentarzach jak i w wiadomości prywatnej na IG. 

Pozdrawiam Was i do miłego usłyszenia. 

Skomentuj

