Mój codzienny makijaż i pielęgnacja twarzy.

Desktop

Hej kochani!

Najbardziej Was ciekawi Mój makijaż ? Ten temat cieszy się największym powodzeniem w mojej skrzynce. Tak więc w skrócie przedstawię Wam czego używam do codziennego makijażu i jak dbam o buzkę. Staram się by Mój makijaż był bardzo naturalny i lekki tym bardziej, że zbliża się lato i makijaż będzie zbędny bądz bardzo minimalistyczny. Recenzje produktów będę dodawać na InstaStory w najbliższym czasie. Jeśli chodzi o to gdzie kupuję najczęściej to jest to Cocolita.pl. Jest tam bardzo dużo przecen, więc można naprawdę w dobrej cenie kupić wiele produktów.

Podkład: Catrice HD Liquid Coverage Foundation – Mam cerę dość suchą  ale też problematyczną związaną z przebarwieniami więc ten podkład jest dla mnie strzałem w 10 ! Pięknie kryje ale też pięknie pachnie ! Ja używam odcienia 010, czyli najjaśniejszy z ich bazy produktów.

Korektor: Catrice Camouflage w odcieniu również najjaśniejszym 005.

FullSizeRender (3)

 

 

Bronzer : W7 HONOLULU BRONZER PRASOWANY PUDER BRĄZUJĄCY DO TWARZY. Używam go już bardzo długo i jest naprawdę super wydajny. Również zakupiony na Cocolita.pl.

Rozświetlacz : Lovely, Gold Highlighter . Kupiony na promocji w Rossmanie ale był to naprawdę wyczyn cokolwiek kupić w tym tłumie. Roświetlacz jest w kolorze złotym czyli w wersji cieplejszej. Nie różnią się strasznie ale ja uwielbiam kolorystykę ciepłych barw.

FullSizeRender (2)

 

 

Puder matujący : Miss Sporty, So Matte, puder matujący, nr 001. Zakupiłam go na szybko w Rossmanie i myślę, że go zmienię. U mnie się nie sprawdza lecz do codziennego makijażu się nadaje.

Paletka cieni : Lovely, Nude Make Up Kit. Cienie za grosze ale makijaż wygląda pięknie. Są bardzo delikatne więc wyglądają naturalnie. Również zakupione w Rossmanie.

 

FullSizeRender (1)

 

Kredka do brwi : Maybelline, Brow Satin, dark brown. Zakupiona w Rossmanie na przecenie. Dla mnie super opcja na szybki makijaż brwi. Nie wygląda sztucznie, wręcz przeciwnie. Delikatnie i naturalnie. Z jednej strony jest cienka kredka a z drugiej gąbeczka, którą można ładnie wypełnić brwi.

Maskara : MAYBELLINE TUSZ COLOSSAL VOLUM INTENSE 100% BLACK. Maskara jest mi w sumie zbędna, ponieważ przedłużam sobie rzęski. Używam jej tylko do dolnych rzęs także od bardzo dawna używam własnie tej.

FullSizeRender (4)

 

I już ostatnia rzecz, którą chcę Wam przedstawić to maseczki. Nigdy nie używałam żadnych maseczek bo zawsze miałam po nich straszne problemy z cerą. Jednak sam krem nie wystarczał do pielęgnacji twarzy a peelingi były codziennością przy częstych sesjach zdjęciowych. Kilka razy w tygodniu, kiedy nie muszę nigdzie wyjść robię sobie dzień bez jakiegokolwiek makijażu i nakładam maseczki.

Pierwsza z nich to : Bielenda- Maska węglowa oczyszczająca do cery suchej i wrażliwej. Nie zdawałam sobie sprawy, że moja buzia może być tak gładka i mięciutka. Efekt pupci niemowlęcia, czemu nie 🙂 Maseczka mocno zasycha ale nie jest to bolesne uczucie jak w przypadku innych. Przy testowaniu innych, zaschnięta maseczka przy drobnym ruchu ust pękała a po jej zmyciu były ślady tego pęknięcia. 

Druga maseczka to :Bielenda, Professional Formula, maseczka hydrożelowa, ultra-nawilżająca. Nakładam ją tuż po zmyciu tej, którą opisałam wyżej. Nie używam jej całej, wystarczy nałożyć niewielką ilość a wchłonie się całkowicie. 

Ostatnia z maseczek to : SKIN79 Animal Mask – For Dark Panda – maska w płacie. Jeśli macie problem z przebarwieniami to ta maseczka jest genialna ! Mnie bardzo pomogła przed większymi wyjściami czy przed sesją zdjęciową. 

FullSizeRender

Niżej podam linki gdzie można kupić te produkty i w jakich cenach. Jak widzicie nie są to żadne super wyszukane kosmetyki. Bardzo lubię testować nowości lecz niekoniecznie ich używać. Jeśli macie jakieś dobre produkty, które są godne polecenia to piszcie, chętnie przetestuję. To na tyle kochani. Mam nadzieję, że na wszelkie pytania tutaj w skrócie odpowiedziałam.

Po kliknięciu na produkt, przekieruje Was na daną stronę. Miłego dnia !

Podkład    Korektor    Bronzer    Rozświetlacz    Puder    Paletka    Kredka do brwi    Tusz do rzęs    Maseczka nawilżająca    Maseczka Panda    Maseczka węglowa

Skomentuj

