Grey or Gold.

 

sesja1

 

Hej Kochani!

Też pogoda Was nie rozpieszcza? Mnie na szczęście udało się zrobić zdjęcia przed wyjazdem na długi weekend do domu i myślę zrobić coś fajnego. Wraz z Kathrin wybrałyśmy się na rynek Wrocławski i tam zrobiłyśmy sesję. Chciałam pokazać jak jedna rzecz może zmienić całą stylizację. Mój styl na co dzień raczej odbiega od sportowego, lecz nie zawsze. Każdy chyba ma takie dni, że woli ubrać dres i nie przejmować się wyglądem. Mam nadzieję, że weekend majowy pozwoli chociażby wyjść z domu i odpocząć.

 

Zuntiled-3

 

 

sesja

 

Zuntiled-34

Niektórzy pewnie zdążyli już zauważyć, że jestem maniakiem kawy! Piję ją już chyba nałogowo.

UWIELBIAM KAWĘ !

 

Zuntiled-32

 

Zuntiled-68

 

Zuntiled-54

 

Zuntiled-59

 

Zuntiled-66

zdjęcia: KATHRIN LEDWOŃ

Mam nadzieję, że podoba Wam się stylizacja. Sama bardzo się zdziwiłam jak wiele może zmienić jedna rzecz. Miłego dnia!

2 thoughts on “Grey or Gold.

Skomentuj

